Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Граб, О. В. | |
dc.contributor.author | Фірцак, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-11T08:54:37Z | |
dc.date.available | 2021-06-11T08:54:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8188 | |
dc.description | Кузьма-Качур, М. І. Деякі аспекти організації кооперативного навчання у закладах вищої освіти / М. І. Кузьма-Качур, О. В. Граб, О. Ю. Фірцак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С. 67-72 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему організації та основні аспекти кооперативного навчання. Проаналізовано ступінь дослідження цієї проблематики, виділено характерні особливості, переваги та недоліки, основні ролі та правила, яких повинні дотримуватися учасники груп у процесікооперативного навчання. Встановлено, що кооперативне навчання передбачає групову взаємодію, для якої характерними є ефекти малих груп: фасилітація, синергія, маятника, Рінгеймана, хвилі, пульсара, навіювання, бумеранга, ореолу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугош | uk_UA |
dc.subject | технології кооперативного навчання | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | ефекти малих груп | uk_UA |
dc.subject | групова взаємодія | uk_UA |
dc.title | Деякі аспекти організації кооперативного навчання у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |