dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Граб, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Фірцак, О. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-11T08:54:37Z |
|
dc.date.available |
2021-06-11T08:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8188 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур, М. І. Деякі аспекти організації кооперативного навчання у закладах вищої освіти / М. І. Кузьма-Качур, О. В. Граб, О. Ю. Фірцак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С. 67-72 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто проблему організації та основні аспекти кооперативного навчання. Проаналізовано ступінь дослідження цієї проблематики, виділено характерні особливості, переваги та недоліки, основні ролі та правила, яких повинні дотримуватися учасники груп у процесікооперативного навчання. Встановлено, що кооперативне навчання передбачає групову взаємодію, для якої характерними є ефекти малих груп: фасилітація, синергія, маятника, Рінгеймана, хвилі, пульсара, навіювання, бумеранга, ореолу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугош |
uk_UA |
dc.subject |
технології кооперативного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
ефекти малих груп |
uk_UA |
dc.subject |
групова взаємодія |
uk_UA |
dc.title |
Деякі аспекти організації кооперативного навчання у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |