00 DSpace/Manakin Repository

Самоосвіта вчителя: історичний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.contributor.author Горват, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Чорноличак, О. М.
dc.date.accessioned 2021-06-11T08:45:31Z
dc.date.available 2021-06-11T08:45:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8187
dc.description Кузьма-Качур, М. І. Самоосвіта вчителя: історичний аспект / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, О. М. Чорноличак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С.61-66. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність самоосвіти та значення досвіду минулого означеної проблеми вчителів згідно сучасних освітніх стандартів, схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів в Україні кінця XIX на початку XX століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених зазначеного періоду щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітній зміст та значення колективних та індивідуальних форм самоосвітньої діяльності молодого вчителя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево : МДУ uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject молодий вчитель uk_UA
dc.subject форми самоосвітньої діяльності uk_UA
dc.subject організація самоосвітньої діяльності uk_UA
dc.title Самоосвіта вчителя: історичний аспект uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу