DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско )

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Гарапко, Віталія Іванівна
dc.contributor.author Бедевельска, Маріанна Василівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T06:48:06Z
dc.date.available 2021-06-01T06:48:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8117
dc.description Гарапко В. І. Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) / В. І. Гарапко, М. В. Бедевельска // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (48), 2021. - С. 79-82 uk_UA
dc.description.abstract Вплив відвідування закладів освіти та пов'язаний з ним ризик передачі хвороби ще не має достатньо доведено, проте шкідливі наслідки повного переходу на дистанційну форму освіти таких закладів є безперечними і впливають на безпеку, добробут та навчання дітей/студентів, про що свідчать матеріали та документи багатьох держав. Мета статті є визначення ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 використовуючи матеріали Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури. Основою дослідження стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, пов’язаних з реалізацією освітнього процесу, з метою визначення ризиків пов’язаних із забезпеченням дистанційної форми навчання протягом пандемії Covid-19. Аналіз контекстуальних ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 дозволяє визначити алгоритм роботи органів освіти задля визначення: 1) пріоритетності закладів освіти для відновлення їх повної чи часткової роботи; 2) пріоритетність заходів щодо зменшення ризиків зараження у закладах освіти; 3) змін зони фокусу дистанційного навчання; 4)забезпечити пряме фінансування закладів освіти, які найбільше постраждали від кризи. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject заклади освіти uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.subject пандемія COVID-19 uk_UA
dc.title Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto