Короткий опис(реферат):
Вплив відвідування закладів освіти та пов'язаний з ним ризик передачі хвороби ще не має
достатньо доведено, проте шкідливі наслідки повного переходу на дистанційну форму освіти таких закладів є безперечними і впливають на безпеку, добробут та навчання дітей/студентів, про що свідчать матеріали та документи багатьох держав. Мета статті є визначення ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 використовуючи матеріали Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури. Основою дослідження стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, пов’язаних з реалізацією освітнього процесу, з метою визначення ризиків пов’язаних із забезпеченням дистанційної форми навчання протягом пандемії Covid-19. Аналіз контекстуальних ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 дозволяє визначити алгоритм роботи органів освіти задля визначення: 1) пріоритетності закладів освіти для відновлення їх повної чи часткової роботи; 2) пріоритетність заходів щодо зменшення ризиків зараження у закладах освіти; 3) змін зони фокусу дистанційного навчання; 4)забезпечити пряме фінансування закладів освіти, які найбільше постраждали від кризи.
Суть розробки, основні результати:
Гарапко В. І. Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) / В. І. Гарапко, М. В. Бедевельска // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (48), 2021. - С. 79-82