00 DSpace/Manakin Repository

Сервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стегней, Маріанна Іванівна
dc.contributor.author Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-18T06:17:01Z
dc.date.available 2021-05-18T06:17:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8108
dc.description Стегней М. І. Сервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарства / М. І. Стегней, Н. М. Гоблик-Маркович // Інтернаука. Серія: Економічні науки : міжнародний науковий журнал. - Київ, 2020. - №11 (43). Том 1. - С. 102-108 uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальному питанню підвищення ефективності діяльності підприємств ресторанного господарства за рахунок сервісу та покращення сервісного обслуговування. Насамперед визначено сутність поняття гостинність, послуга та сервіс. Розкрито особливості послуг у сфері ресторанного господарства та їх відмінні характеристики. Виявлено, що сервісна складова продукту діяльності закладів ресторанного господарства має такі особливості як: високий рівень невизначеності результату під час купівлі; виробництво, надання та споживання послуги відбувається одночасно; послугу неможливо зберігати; нематеріальна її складова невіддільна від споживача. У статті досліджено специфіку сервісу у сфері ресторанного бізнесу, де особливу увагу приділено обґрунтуванню його місця в системі сучасних інструментів ринкового управління та маркетингу ресторанного господарства. Визначено, що одним з найновіших інструментів маркетингу, що застосовують на підприємствах ресторанного господарства є процес (process). У ресторанному бізнесі процес охоплює стиль менеджменту, розподіл обов’язків, сервіс, технології приготування їжі, оформлення страв тощо. Далі сформовано та розкрито зміст складових сервісу. Доведено, що для покращення рівня сервісного обслуговування необхідно головну увагу приділити роботі з персоналом за наступними напрямами: рівень професійно-комунікативної компетентності, особистісний ріст та мотивація, внутрішньо-колективний клімат. Обґрунтовано вплив цих складових сервісу на діяльність підприємств ресторанного господарства. Також було визначено практичні аспекти застосування окремих інноваційних напрямів діяльності закладів ресторанного господарства. Зокрема, доведено доцільність впровадження таких продуктів як правило «SEC ryle», «Open Table» та інноваційних тенденцій «відкритої» кухні, «видимості» та близькості ресторану до клієнта, «прихованого гостя» тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Київ uk_UA
dc.subject ресторанне господарство uk_UA
dc.subject послуга uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject сервіс uk_UA
dc.subject сервісне обслуговування uk_UA
dc.title Сервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу