Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Зданевич, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T08:58:22Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T08:58:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8101 | |
dc.description | Атрощенко Т. О. Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. О. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок №2. - 2021р. - С. 6-11 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”, “полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | полікультурна освіта | uk_UA |
dc.subject | полікультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | полікультурне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.title | Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |