dc.contributor.author |
Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Зданевич, Лариса |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T08:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T08:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8101 |
|
dc.description |
Атрощенко Т. О. Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. О. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок №2. - 2021р. - С. 6-11 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”,
“полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із
провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
вихователі закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
аксіологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
полікультурне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.title |
Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |