Короткий опис(реферат):
Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності
майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”,
“полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із
провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти.