Репозиторий Dspace

Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бондар, Тамара Іванівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T09:08:16Z
dc.date.available 2021-04-20T09:08:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
dc.description Бондар Т.І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально-методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) / Т. І. Бондар. – Мукачево: МДУ, 2021. - 88 с. en_US
dc.description.abstract У навчально-методичному посібнику представлені навчальні матеріали для підготовки і виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи. Розроблено для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність(денної та заочної форми навчання) en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject навчальні матеріали en_US
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject теорія і практика en_US
dc.title Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись