Репозиторий Dspace

Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лавренова, Марія Василівна
dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T18:16:18Z
dc.date.available 2021-03-15T18:16:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
dc.description Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29 en_US
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject освітнє середовище en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject обдарованість en_US
dc.subject дитиноцентризм en_US
dc.subject учитель-модератор en_US
dc.title Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись