dc.contributor.author |
Лавренова, Марія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-15T18:16:18Z |
|
dc.date.available |
2021-03-15T18:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936 |
|
dc.description |
Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29 |
en_US |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
обдарованість |
en_US |
dc.subject |
дитиноцентризм |
en_US |
dc.subject |
учитель-модератор |
en_US |
dc.title |
Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |