Короткий опис(реферат):
Статтю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29