DSpace Repository

Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті

Show simple item record

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-15T15:53:22Z
dc.date.available 2021-03-15T15:53:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7932
dc.description Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті / Т. І. Молнар // Innovative approaches to ensuring the quality of education, scientific research and technological processes. - Monograph 43, - Katowice, 2021. - С. 358-365 en_US
dc.description.abstract Міжкультурним простором початкової школи розуміємо всю сукупність освітніх закладів різного типу і виду, суспільних і державних організацій, що взаємодіють між собою. Разом вони створюють простір соціалізації дитини, перетворення її в особистість, забезпечують певний рівень освіти, інтелекту і культури суспільства, міжособистісних, етичних, етнічних і всіх інших відносин. У цьому просторі в учнів формуються і розвиваються: цілісне розуміння світу; світогляд; міцні духовно-етичні засади; уявлення про цінності і значення життя; комунікативні навички спілкування з представниками національних меншин. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Katowice, Poland en_US
dc.subject міжкультурний простір en_US
dc.subject освітні заклади en_US
dc.subject соціалізація дитини en_US
dc.subject початкові школи en_US
dc.title Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account