dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна; |
|
dc.contributor.author |
Горват, Маріанна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Кайс, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-03T11:50:31Z |
|
dc.date.available |
2021-03-03T11:50:31Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур, М.І. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті / М.І. Кузьма-Качур, М.В. Горват, І.І. Кайс// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.49-56 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто етапи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у період з ХVII cт. – початку ХХІ століття. Визначено тенденції побудови змісту підготовки на кожному з виділених етапів: ХVІІ – початок ХІХ століття – період формування загальних емпіричних знань про підготовку вчителів до роботи в навчальних закладах; друга половини ХVІІІ століття до початку ХХ століття – період становлення різних наукових теорій з проблем професійної підготовки майбутніх учителів; з 30-тих років ХХ століття до 90-тих років ХХ століття – період активної розробки на основі практичного новаторського досвіду діяльності навчальних закладів; з 90-тих років ХХ століття до теперішнього часу – період виокремлення наукових знань про особливості вітчизняної професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в загальноосвітніх закладах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Мукачево-Ченстохова |
en_US |
dc.subject |
періодизація |
en_US |
dc.subject |
етапи професійної підготовки майбутніх учителівпочаткової школи |
en_US |
dc.subject |
освітня парадигма |
en_US |
dc.subject |
тенденція розвитку змісту освіти |
en_US |
dc.title |
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |