dc.contributor.author |
Чекірко, Б.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T08:12:57Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T08:12:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852 |
|
dc.description |
Чекірко Б.В. Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / Б.В. Чекірко; наук. кер. Н.М. Гоблик-Маркович . - Мукачево: МДУ, 2019. - 61 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дипломної роботи полягає у виявленні новітніх способів для здійснення покращеної рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства в конкретному регіоні. В процесі вирішувалися наступні завдання: перше - обґрунтування теоретичних аспектів рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства, друге - здійснення аналізу рекламного та ресторанного ринку в Львівській області; третє - огляд сучасних форм рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства та напрямки покращення її в регіоні. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
заклади ресторанного господарства |
en_US |
dc.subject |
форми рекламної діяльності |
en_US |
dc.title |
Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |