DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Чекірко, Б.В.
dc.date.accessioned 2021-01-28T08:12:57Z
dc.date.available 2021-01-28T08:12:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852
dc.description Чекірко Б.В. Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / Б.В. Чекірко; наук. кер. Н.М. Гоблик-Маркович . - Мукачево: МДУ, 2019. - 61 с. en_US
dc.description.abstract Мета дипломної роботи полягає у виявленні новітніх способів для здійснення покращеної рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства в конкретному регіоні. В процесі вирішувалися наступні завдання: перше - обґрунтування теоретичних аспектів рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства, друге - здійснення аналізу рекламного та ресторанного ринку в Львівській області; третє - огляд сучасних форм рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства та напрямки покращення її в регіоні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject заклади ресторанного господарства en_US
dc.subject форми рекламної діяльності en_US
dc.title Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto