Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурч, М. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T09:45:35Z | |
dc.date.available | 2021-01-21T09:45:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815 | |
dc.description | Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с. | en_US |
dc.description.abstract | Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | монологічне мовлення | en_US |
dc.subject | етапи навчання | en_US |
dc.subject | дослідженості гендера | en_US |
dc.subject | навчально-виховний процес | en_US |
dc.title | Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |