Репозиторий Dspace

Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бурч, М. І.
dc.date.accessioned 2021-01-21T09:45:35Z
dc.date.available 2021-01-21T09:45:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
dc.description Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с. en_US
dc.description.abstract Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject монологічне мовлення en_US
dc.subject етапи навчання en_US
dc.subject дослідженості гендера en_US
dc.subject навчально-виховний процес en_US
dc.title Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись