DSpace Repository

Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії

Show simple item record

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Федорів, Олеся
dc.date.accessioned 2021-01-15T12:07:18Z
dc.date.available 2021-01-15T12:07:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7783
dc.description Бора Н.Ю. Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії / Н.Ю. Бора, О. Федорів // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 196-198 en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject автодиллери en_US
dc.subject корона-криза en_US
dc.title Оптимізація маркетингової стратегії автодилерів в умовах пандемії en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account