Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дирда, А. А. | |
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T12:03:52Z | |
dc.date.available | 2020-12-18T12:03:52Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7637 | |
dc.description | Дирда А.А. Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі / А.А. Дирда, Г.В. Товканець // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 7. Бердянськ, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Ужгород, Умань, Херсон, 2020. С. 21-22 | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему гендерного виховання у початковій школі та подано варіативну характеристику поняття «гендерне виховання». Підкреслено, що гендерне виховання трактується як цілеспрямований, чітко організований процес формування у школярів/студентів андрогінних якостей особистості, рис характеру, навичок і звичок гендерно-збалансованої соціальної поведінки; як цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей. Наголошено, що проблема гендерного виховання пронизує весь навчальний процес і головне у цій ситуації – вчасно помітити стереотипні тенденції, усвідомити їх наявність і почати відмовлятися від них, особливо в роботі з підростаючим поколінням. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | гендерне виховання | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |