DSpace Repository

Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Дирда, А. А.
dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.date.accessioned 2020-12-18T12:03:52Z
dc.date.available 2020-12-18T12:03:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7637
dc.description Дирда А.А. Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі / А.А. Дирда, Г.В. Товканець // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 7. Бердянськ, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Ужгород, Умань, Херсон, 2020. С. 21-22 en_US
dc.description.abstract Розглянуто проблему гендерного виховання у початковій школі та подано варіативну характеристику поняття «гендерне виховання». Підкреслено, що гендерне виховання трактується як цілеспрямований, чітко організований процес формування у школярів/студентів андрогінних якостей особистості, рис характеру, навичок і звичок гендерно-збалансованої соціальної поведінки; як цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей. Наголошено, що проблема гендерного виховання пронизує весь навчальний процес і головне у цій ситуації – вчасно помітити стереотипні тенденції, усвідомити їх наявність і почати відмовлятися від них, особливо в роботі з підростаючим поколінням. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject гендерне виховання en_US
dc.subject особистість en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.title Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account