Короткий опис(реферат):
Розглянуто проблему гендерного виховання у початковій школі та подано варіативну характеристику поняття «гендерне виховання». Підкреслено, що гендерне виховання трактується як цілеспрямований, чітко організований процес формування у школярів/студентів андрогінних якостей особистості, рис характеру, навичок і звичок гендерно-збалансованої соціальної поведінки; як цілеспрямований і систематичний вплив на свідомість, почуття, поведінку вихованців з метою формування в них егалітарних цінностей. Наголошено, що проблема гендерного виховання пронизує весь навчальний процес і головне у цій ситуації – вчасно помітити стереотипні тенденції, усвідомити їх наявність і почати відмовлятися від них, особливо в роботі з підростаючим поколінням.
Суть розробки, основні результати:
Дирда А.А. Гендерне виховання як формування поваги до особистості учня в початковій школі / А.А. Дирда, Г.В. Товканець // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів. Випуск 7. Бердянськ, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Ізмаїл, Кам’янець-Подільський, Київ, Кропивницький, Мукачево, Полтава, Ужгород, Умань, Херсон, 2020. С. 21-22