Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.contributor.author | Фізер, Ф. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T07:58:47Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T07:58:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586 | |
dc.description | Молнар Т. І. Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей / Т. І. Молнар, Ф. С. Фізер // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). –С. 114-119 | en_US |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема ліворукості. Окреслено індивідуально-психологічні особливості ліворуких дітей та негативні наслідки їх переучування; розкрито методику навчання письма ліворуких першокласників. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | правша | en_US |
dc.subject | ліворукість | en_US |
dc.subject | лівшість | en_US |
dc.subject | амбідекстр | en_US |
dc.subject | амбісіністр | en_US |
dc.title | Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей | en_US |
dc.type | Article | en_US |