dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Фізер, Ф. С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-14T07:58:47Z |
|
dc.date.available |
2020-12-14T07:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7586 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей / Т. І. Молнар, Ф. С. Фізер // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). –С. 114-119 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема ліворукості. Окреслено індивідуально-психологічні особливості ліворуких дітей та негативні наслідки їх переучування; розкрито методику навчання письма ліворуких першокласників. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
правша |
en_US |
dc.subject |
ліворукість |
en_US |
dc.subject |
лівшість |
en_US |
dc.subject |
амбідекстр |
en_US |
dc.subject |
амбісіністр |
en_US |
dc.title |
Сучасні підходи до організації навчання ліворуких дітей |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |