Короткий опис(реферат):
У статті розкрито цілі та зміст профілактичної роботи з попередження мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Проаналізовано основний зміст напрямків профілактичної роботи для попередження розвитку мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку, опираючись на напрцювання Волкової Л. С. Обґрунтовано три напрямки профілактичної роботи мовленнєвих порушень Л. С. Волкової: первинну, вторинну і третинну.
Суть розробки, основні результати:
Медвідь А.В. Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку / А.В. Медвідь, О. І. Чекан // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 94-99