Zusammenfassung:
Проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти, проблеми психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя інклюзивної групи, підходи до виховання дітей. Розкрито проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах.
Beschreibung:
Криванич Л. Ю. Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти / Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І. І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 71-73