Репозиторий Dspace

Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Граб, М. В.
dc.date.accessioned 2020-12-09T10:26:15Z
dc.date.available 2020-12-09T10:26:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559
dc.description Граб М.В. Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії / М. В. Граб // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 34-37 en_US
dc.description.abstract У статті розкрито змістові складові використання онлайнінструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів Норвегії. Автором закцентовано увагу на удосконаленні природничої компетентності студентів у процесі самоосвіти. Великого значення в самооцінці формування природничої компетентності майбутнього вчителя надається педагогічній практиці та обміну педагогічним досвідом. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання природничої компетентності вчителів у Норвегії створено спеціальні центри. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject природнича компетентність en_US
dc.subject моніторинг en_US
dc.subject оцінювання en_US
dc.subject майбутні педагоги en_US
dc.subject Норвегія en_US
dc.subject онлайн-інструменти en_US
dc.title Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись