Аннотации:
У статті розкрито змістові складові використання онлайнінструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів Норвегії. Автором закцентовано увагу на удосконаленні природничої компетентності студентів у процесі самоосвіти. Великого значення в самооцінці формування природничої компетентності майбутнього вчителя надається педагогічній практиці та обміну педагогічним досвідом. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання природничої компетентності вчителів у Норвегії створено спеціальні центри.
Описание:
Граб М.В. Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії / М. В. Граб // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 34-37