dc.contributor.author |
Граб, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-09T10:26:15Z |
|
dc.date.available |
2020-12-09T10:26:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559 |
|
dc.description |
Граб М.В. Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії / М. В. Граб // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 34-37 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито змістові складові використання онлайнінструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів Норвегії. Автором закцентовано увагу на удосконаленні природничої компетентності студентів у процесі самоосвіти. Великого значення в самооцінці формування природничої компетентності майбутнього вчителя надається педагогічній практиці та обміну педагогічним досвідом. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання природничої компетентності вчителів у Норвегії створено спеціальні центри. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
природнича компетентність |
en_US |
dc.subject |
моніторинг |
en_US |
dc.subject |
оцінювання |
en_US |
dc.subject |
майбутні педагоги |
en_US |
dc.subject |
Норвегія |
en_US |
dc.subject |
онлайн-інструменти |
en_US |
dc.title |
Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |