00 DSpace/Manakin Repository

Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрєєва, Д.-М.Б.
dc.contributor.author Теличко, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-08T10:49:55Z
dc.date.available 2020-12-08T10:49:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
dc.description Андрєєва Д.-М.Б. Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності / Д.-М.Б. Андрєєва, Н. В. Теличко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). - С. 13-18 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто принципи формування готовності майбутніх учителів до професійній діяльності в процесі педагогічної практики. Розкрито роль педагогічної практики як засобу для формування готовності майбутніх вчителів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject педагогічна практика en_US
dc.subject професійна діяльність en_US
dc.subject майбутні вчителі en_US
dc.subject формування en_US
dc.title Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу