Репозиторий Dspace

Sources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Rozman, I. I.
dc.contributor.author Розман, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2020-11-16T09:17:36Z
dc.date.available 2020-11-16T09:17:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7394
dc.description Rozman I. I. Sources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source / I. I. Rozman // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 39. - P. 59-61 en_US
dc.description.abstract The article discusses the differences between memoirs and autobiographies, the importance of memoirs for a better understanding of the teacher’s personality. Emphasis is placed on the study of the life of pedagogical staff. The complex methods and procedures for studying various forms of memoirs is emphasized on. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Canada en_US
dc.subject memoirship en_US
dc.subject sources en_US
dc.subject autobiography en_US
dc.subject research en_US
dc.subject scientific value en_US
dc.subject мемуаристика en_US
dc.subject джерела en_US
dc.subject автобіографія en_US
dc.subject дослідження en_US
dc.subject наукова цінність en_US
dc.title Sources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись