Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T09:06:30Z | |
dc.date.available | 2020-11-16T09:06:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393 | |
dc.description | Розман І. І. Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 33. - С. 121-123 | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено розуміння наукового методу педагогічної біографістики як засобу пізнання дійсності у взаємозв‟язку і розвитку її процесів і явищ; способу організації дослідницької діяльності науковця щодо розв‟язання цього завдання; системи інтелектуально-логічних дій, процедур вивчення об‟єкта дослідження для встановлення істини. Запропоновано поділ методів педагогічної біографістики на три основні групи. Закцентована увага на універсальну і взаємозалежну пару методів. Розглянуто дослідження біографії за парним принципом: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування і конкретизація, ідеалізація і формалізація, узагальнення і порівняння. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Canada | en_US |
dc.subject | метод дослідження | en_US |
dc.subject | парний принцип | en_US |
dc.subject | підхід | en_US |
dc.subject | співвідношення | en_US |
dc.subject | біографістика | en_US |
dc.subject | гуманітаристика | en_US |
dc.title | Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики | en_US |
dc.type | Article | en_US |