00 DSpace/Manakin Repository

Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розман, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2020-11-16T09:06:30Z
dc.date.available 2020-11-16T09:06:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
dc.description Розман І. І. Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 33. - С. 121-123 en_US
dc.description.abstract У статті висвітлено розуміння наукового методу педагогічної біографістики як засобу пізнання дійсності у взаємозв‟язку і розвитку її процесів і явищ; способу організації дослідницької діяльності науковця щодо розв‟язання цього завдання; системи інтелектуально-логічних дій, процедур вивчення об‟єкта дослідження для встановлення істини. Запропоновано поділ методів педагогічної біографістики на три основні групи. Закцентована увага на універсальну і взаємозалежну пару методів. Розглянуто дослідження біографії за парним принципом: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування і конкретизація, ідеалізація і формалізація, узагальнення і порівняння. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Canada en_US
dc.subject метод дослідження en_US
dc.subject парний принцип en_US
dc.subject підхід en_US
dc.subject співвідношення en_US
dc.subject біографістика en_US
dc.subject гуманітаристика en_US
dc.title Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу