dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-16T09:06:30Z |
|
dc.date.available |
2020-11-16T09:06:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393 |
|
dc.description |
Розман І. І. Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики / І. І. Розман
// Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 33. - С. 121-123 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено розуміння наукового методу педагогічної біографістики як засобу пізнання
дійсності у взаємозв‟язку і розвитку її процесів і явищ; способу організації дослідницької діяльності
науковця щодо розв‟язання цього завдання; системи інтелектуально-логічних дій, процедур вивчення
об‟єкта дослідження для встановлення істини. Запропоновано поділ методів педагогічної біографістики
на три основні групи. Закцентована увага на універсальну і взаємозалежну пару методів. Розглянуто
дослідження біографії за парним принципом: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування і
конкретизація, ідеалізація і формалізація, узагальнення і порівняння. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Canada |
en_US |
dc.subject |
метод дослідження |
en_US |
dc.subject |
парний принцип |
en_US |
dc.subject |
підхід |
en_US |
dc.subject |
співвідношення |
en_US |
dc.subject |
біографістика |
en_US |
dc.subject |
гуманітаристика |
en_US |
dc.title |
Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |