dc.contributor.author |
Матвійчук, Л. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Лепкий, М. І. |
|
dc.contributor.author |
П'ятка, Наталія Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-11T11:51:17Z |
|
dc.date.available |
2020-11-11T11:51:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7373 |
|
dc.description |
Матвійчук Л. Ю. Інформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі / Л. Ю. Матвійчук, М. І. Лепкий, Н. С. П'ятка // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С. 259-274 |
en_US |
dc.description.abstract |
Тема дослідження обумовлена необхідністю оцінки питань інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Актуальним завданням є окреслення ролі інформації на сучасному етапі, розкриття основних аспектів інформаційного забезпечення , призначення інформаційних потоків в туризмі, розробка теоретико-методологічних засад щодо формування інформаційного забезпечення підприємництва у туристичній сфері діяльності. Метою статті є оцінка сучасних підходів до інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі. Виходячи із поставленої мети ставляться такі завдання: оцінити кваліфікацію інформації за різними напрямами; роль інформації як головної складової сфери управління; головних аспектів у вивченні інформації; проаналізувати призначення інформаційних потоків; репрезентативності інформації; оцінити зовнішню та внутрішню інформацію; основні вимоги до інформаційного забезпечення; створення нових інформаційних технологій; ефективне управління інформаційними потоками в туризмі; оцінити програмне забезпечення для підприємств туристичної сфери. Методологія. Теоретико-методологічною основою дослідження виступають положення вчень щодо формування інформаційного забезпечення сфери підприємництва в туризмі, наукові праці учених у даній сфері дослідження. У процесі дослідження використано: загальнонаукові методи пізнання: метод теоретичного узагальнення, системного аналізу та синтезу, прогнозно-аналітичний, структурний метод та інші. Інформаційною базою дослідження є монографії та наукові публікації зарубіжних та вітчизняних учених , інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. Результати. На основі комплексного дослідження акцентується увага на кваліфікованих ознаках виділення інформаційного забезпечення; головних аспектах у вивченні інформації. Проаналізовано інформацію в туризмі за різними напрямами; роль інформаційних потоків та їх призначення у сфері туристичної діяльності, основних вимог до інформаційного забезпечення та їх ефективного управління в туризмі |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
інформація |
en_US |
dc.subject |
інформаційний потік |
en_US |
dc.subject |
оптимальна організація інформаційний потоків |
en_US |
dc.subject |
репрезентованість інформації |
en_US |
dc.subject |
зовнішня інформація |
en_US |
dc.subject |
внутрішня інформація |
en_US |
dc.subject |
інформаційне забезпечення |
en_US |
dc.subject |
інформаційна система |
en_US |
dc.subject |
вхідні інформаційні потоки |
en_US |
dc.subject |
вихідні інформаційні потоки |
en_US |
dc.subject |
ефективне управління інформаційними потоками |
en_US |
dc.subject |
автоматизована інформаційна система |
en_US |
dc.subject |
програмне забезпечення інформаційних систем |
en_US |
dc.title |
Інформаційне забезпечення сфери підприємництва в туризмі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |