00 DSpace/Manakin Repository

Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронова, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2020-11-11T07:29:34Z
dc.date.available 2020-11-11T07:29:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
dc.description Воронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184 en_US
dc.description.abstract Статтю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Карпатська вежа en_US
dc.subject педагогічна готовність en_US
dc.subject компоненти готовності en_US
dc.subject структура готовності en_US
dc.subject готовність en_US
dc.title Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу