DSpace Repository

Проблеми становлення та розвитку малого підприємництва в туризмі

Show simple item record

dc.contributor.author Папп, Василь Васильович
dc.contributor.author Гобрей, М. В.
dc.contributor.author Реп'янчин, О. Л.
dc.date.accessioned 2020-11-10T14:35:15Z
dc.date.available 2020-11-10T14:35:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7362
dc.description Папп В. В. Проблеми становлення та розвитку малого підприємництва в туризмі / В. В. Папп, М. В. Гобрей, О. Л. Реп'янчин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С.211-221 en_US
dc.description.abstract Актуальність. Тема дослідження обумовлена необхідністю оцінки питань становлення, організації та розвитку малого підприємництва в сфері туристичної діяльності, формування його інноваційного потенціалу в умовах поглиблення ринкових відносин. Актуальним завданням сьогодення є окреслення сутності та значення малого підприємництва в регіональній політиці, визначення моделей підприємництва, оцінка ефективного розвитку сфери малого підприємництва при дослідженні конкурентного середовища, розробка теоретико-методологічних засад щодо розвитку сфери малого підприємництва в туризмі. Мета. Метою статті є оцінка сучасних підходів до проблеми становлення та розвитку малого підприємництва в сфері туристичної діяльності; аналіз соціально-економічних функцій малого підприємництва; основних напрямів підтримки малого підприємництва, сприятливих матеріальних умов та інноваційного клімату для розвитку малих підприємств; створення розвинутої системи інформаційного обслуговування малого підприємництва; оцінка управління підприємствами малого бізнесу в індустрії туризму. Методологія. Теоретико-методологічною основою дослідження виступають положення вчень щодо становлення та розвитку сфери малого підприємництва , наукові праці учених у даній сфері дослідження. У процесі дослідження використано: діалектичний метод і загальнонаукові методи пізнання; метод теоретичного узагальнення, системного аналізу та синтезу, порівняльного аналізу, структурний метод, метод статистичного аналізу. Інформаційною базою дослідження є матеріали Держкомстату України; періодичні видання; монографії та наукові публікації зарубіжних і вітчизняних учених; інформація мережі Інтернет; результати власних досліджень. Результати. На основі системного дослідження акцентується увага на процесах становлення та розвитку сфери малого підприємництва в туризмі. Проаналізовано питання значення малого підприємництва в регіональній політиці, оцінка моделей підприємництва, питань ефективного розвитку малого підприємництва в конкурентному середовищі, основних напрямів підтримки малого підприємництва. Наукова новизна. Заключається в тому, що на основі узагальнення багаточисельних матеріалів дається оцінка проблемним питанням розвитку сфери малого підприємництва в туризмі, необхідності удосконалення системи управління підприємствами малого бізнесу на регіональному рівні. Практична значимість. Полягає в тому, що проаналізовано заходи підтримки розвитку сфери малого підприємництва в регіоні, необхідності інноваційних аспектів та інформаційного забезпечення розвитку малих підприємств сфери туристичної діяльності en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject мале підприємництво en_US
dc.subject підприємницька діяльність en_US
dc.subject функції підприємництва en_US
dc.subject моделі підприємництва en_US
dc.subject інформаційне обслуговування малого підприємництва en_US
dc.subject управління підприємствами малого бізнесу en_US
dc.subject регіональні програми розвитку малого підприємництва en_US
dc.title Проблеми становлення та розвитку малого підприємництва в туризмі en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account