00 DSpace/Manakin Repository

Дослідження самооцінки молодшого школяра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марценюк, Марина Олексіївна
dc.contributor.author Газій, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-11-10T14:17:33Z
dc.date.available 2020-11-10T14:17:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7361
dc.description Марценюк О. М. Дослідження самооцінки молодшого школяра / О. М. Марценюк, Т. В. Газій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.95-101 en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто психологічну категорію "самооцінка" та проаналізовано дослідження самооцінки молодшого школяра. Актуальність даної теми полягає в тому, що самооцінка є одною з істотних умов, завдяки якій індивід стає особистістю. Особливо важливо враховувати самооцінку дитини, вона не тільки формується і томубільшою мірою, ніж у дорослого, піддається впливу, зміні. Дитина не народжується на світ з якимось певним ставленням до себе. Як і всі інші особливості особистості, її самооцінка складається в процесі виховання, в якому основна роль належить сім'ї та школі. У міру розвитку діти вчаться розуміти себе, своє Я, давати оцінкувласним якостям. Цей оціночний компонент Я і називається самооцінкою. Вона формує у індивіда потребу відповідати не тільки рівню оточуючих, а й рівню власних особистісних оцінок. Правильно сформована самооцінка виступає не просто як знання самого себе, не як сума окремих характеристик, але як певне ставлення до себе, передбачає усвідомлення особистості як деякого стійкого об'єкта. Метою роботи є висвітлення сутності категорії самооцінка та дослідження психологічних факторів, що впливають на її ставлення в молодшому шкільному віці. Здійснено теоретичний аналіз питання формування та розвитку самооцінки молодших школярів. Висвітлено умови, що впливають на формування самооцінки молодшого школяра. У результаті проведеного емпіричного дослідження було встановлено та проаналізовано зв'язок рівня самооцінки з агресивністю та тривожністю. Виявлено, що у молодших школярів спостерігається самооцінка та навчальна тривожність; для більшості молодших школярів притаманний високий рівень самооцінки. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.subject молодший шкільний вік en_US
dc.subject тривожність en_US
dc.subject агресивність en_US
dc.title Дослідження самооцінки молодшого школяра en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу