Аннотации:
Стаття присвячена особливостям формування та розвитку маркетингу послуг в Україні. Проаналізовано становлення та структуру ринку послуг в сучасних умовах. Досліджено основні тенденції розвитку ринку. Визначено причини особливостей формування та розвитку маркетингу послуг в Україні, їх суперечності на сучасному етапі економічного розвитку. Розглянуто основні тенденції розвитку ринку послуг. Виділено основні напрями досліджень у сфері маркетингу послуг. Запропоновано пріоритетні напрямки та перспективи покращення ринку послуг, виявлено "слабкі місця" розвитку цього ринку в Україні. Виявлено мотиваційні чинники , що вплинули на розвиток ринку послуг. У результаті аналізу існуючого стану, оцінки динаміки та структурних зрушень у цій сфері рекомендується активізувати потребу із залучення в цю сферу інвестицій. це сприятиме впровадженню передових ефективних методів реалізації послуг, що забезпечують підвищення їхньої якості й доступності, культури обслуговування та в кінцевому рахунку - зростання конкурентоспроможності вітчизняних виробників послуг і значно зміцнить позиції України в міжнародному обміні послугами
Описание:
Рега М. Г. Особливості формування та розвитку маркетингу послуг в Україні / М. Г. Рега, Н. В. Карпова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С. 283-287