dc.contributor.author |
Рега, Марина Георгіївна |
|
dc.contributor.author |
Карпова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-10T12:54:00Z |
|
dc.date.available |
2020-11-10T12:54:00Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7357 |
|
dc.description |
Рега М. Г. Особливості формування та розвитку маркетингу послуг в Україні / М. Г. Рега, Н. В. Карпова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № Випуск 22 (17). - С. 283-287 |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена особливостям формування та розвитку маркетингу послуг в Україні. Проаналізовано становлення та структуру ринку послуг в сучасних умовах. Досліджено основні тенденції розвитку ринку. Визначено причини особливостей формування та розвитку маркетингу послуг в Україні, їх суперечності на сучасному етапі економічного розвитку. Розглянуто основні тенденції розвитку ринку послуг. Виділено основні напрями досліджень у сфері маркетингу послуг. Запропоновано пріоритетні напрямки та перспективи покращення ринку послуг, виявлено "слабкі місця" розвитку цього ринку в Україні. Виявлено мотиваційні чинники , що вплинули на розвиток ринку послуг. У результаті аналізу існуючого стану, оцінки динаміки та структурних зрушень у цій сфері рекомендується активізувати потребу із залучення в цю сферу інвестицій. це сприятиме впровадженню передових ефективних методів реалізації послуг, що забезпечують підвищення їхньої якості й доступності, культури обслуговування та в кінцевому рахунку - зростання конкурентоспроможності вітчизняних виробників послуг і значно зміцнить позиції України в міжнародному обміні послугами |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
маркетинг послуг |
en_US |
dc.subject |
ринок послуг |
en_US |
dc.subject |
сфера послуг |
en_US |
dc.subject |
послуга |
en_US |
dc.title |
Особливості формування та розвитку маркетингу послуг в Україні |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |