Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Нюл, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T10:19:08Z | |
dc.date.available | 2020-11-10T10:19:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7354 | |
dc.description | Нюл І. І. Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / І. І. Нюл ; наук.кер. К.Т. Кончович. - Мукачево : МДУ, 2020. - 48 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом. Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: 1. Здійснити дидактичний аналіз наукових джерел з проблеми формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом, визначити понятійно-термінологічний апарат дослідження. 2. Виявити дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи зтекстом. Досягнення означеної мети та розв’язання поставлених завдань здійснювалися через застосування таких методів дослідження: теоретичних; емпіричних. Практичне значення одержаних результатів полягає в: створенні комунікативно орієнтованих завдань, комунікативних тренінгів, навчальних проектів, які передбачають формування комунікативної компетентності молодших школярів на засадах тексто центричного та інтегрованого підходів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | компетентність молодших школярів | en_US |
dc.subject | дидактичні проблеми | en_US |
dc.subject | робота з текстом | en_US |
dc.subject | інтегровані підходи | en_US |
dc.title | Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |