Abstract:
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом.
Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: 1. Здійснити дидактичний аналіз наукових джерел з проблеми формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом, визначити понятійно-термінологічний апарат дослідження. 2. Виявити дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи зтекстом. Досягнення означеної мети та розв’язання поставлених завдань здійснювалися через застосування таких методів дослідження: теоретичних; емпіричних. Практичне значення одержаних результатів полягає в: створенні комунікативно орієнтованих завдань, комунікативних тренінгів, навчальних проектів, які передбачають формування комунікативної компетентності молодших школярів на засадах тексто центричного та інтегрованого підходів.
Description:
Нюл І. І. Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / І. І. Нюл ; наук.кер. К.Т. Кончович. - Мукачево : МДУ, 2020. - 48 с.