dc.contributor.author |
Нюл, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-10T10:19:08Z |
|
dc.date.available |
2020-11-10T10:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7354 |
|
dc.description |
Нюл І. І. Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / І. І. Нюл ; наук.кер. К.Т. Кончович. - Мукачево : МДУ, 2020. - 48 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом.
Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: 1. Здійснити дидактичний аналіз наукових джерел з проблеми формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом, визначити понятійно-термінологічний апарат дослідження. 2. Виявити дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи зтекстом. Досягнення означеної мети та розв’язання поставлених завдань здійснювалися через застосування таких методів дослідження: теоретичних; емпіричних. Практичне значення одержаних результатів полягає в: створенні комунікативно орієнтованих завдань, комунікативних тренінгів, навчальних проектів, які передбачають формування комунікативної компетентності молодших школярів на засадах тексто центричного та інтегрованого підходів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Мукачево : МДУ |
en_US |
dc.subject |
компетентність молодших школярів |
en_US |
dc.subject |
дидактичні проблеми |
en_US |
dc.subject |
робота з текстом |
en_US |
dc.subject |
інтегровані підходи |
en_US |
dc.title |
Дидактичні умови формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі роботи з текстом |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |