Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клімова, В. Є. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T07:50:06Z | |
dc.date.available | 2020-11-10T07:50:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7353 | |
dc.description | Клімова В. Є. Шляхи подолання соціокультурних помилок учнів у писемній та усній англійській мові [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія (англійська)" / В. Є. Клімова ; наук.кер. І.З. Бопко. - Мукачево : МДУ, 2020. - 57 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у визначенні соціокультурних помилок учнів, засобів і прийомів їх подолання як запоруки формування соціокультурної компетенції. Відповідно до мети сформульовані завдання дослідження: – подати науково-теоретичний опис соціокультурних помилок; – узагальнити причини виникнення соціокультурних помилок учнів у писемному та усному іншомовному мовленні; – розглянути засоби та прийоми усунення соціокультурних помилок; – проаналізувати соціокультурну компетенцію як один з компонентів комунікативної компетенції; – теоретично обґрунтувати необхідність врахування вікових особливостей в процесі формування соціокультурної компетенції; | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | помилки учнів | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетенція учнів | en_US |
dc.subject | процес вивчення іноземної мови | en_US |
dc.title | Шляхи подолання соціокультурних помилок учнів у писемній та усній англійській мові | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |