Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Данканич, К. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T09:14:19Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T09:14:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7343 | |
dc.description | Данканич К. В. Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови[Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / К. В. Данканич ; наук.кер. Н.В. Мартин. - Мукачево : МДУ, 2020. - 69 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає у дослідженні проблеми використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в школі та з’ясування особливостей використання проблемних ситуацій як засобу навчання англійської мови. Для реалізації поставленої мети розв’язуємо такі завдання: - вивчити психолого-педагогічні, методичні особливості різних етапів навчання школярів у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітній школі; - розкрити сутність поняття креативної особистості та особливості її формування; - визначити роль та особливості створення проблемних ситуацій у процесі навчання іноземної мови; - дослідити способи створення проблемної ситуації в процесі усного монологічного висловлювання; - розробити проблемні вправи для формування комунікативної компетентності учнів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево | en_US |
dc.subject | використання проблемних ситуацій | en_US |
dc.subject | розвиток творчого мислення учнів | en_US |
dc.subject | уроки англійської мови | en_US |
dc.title | Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |