Abstract:
Мета роботи полягає у дослідженні проблеми використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в школі та з’ясування особливостей використання проблемних ситуацій як засобу навчання англійської мови.
Для реалізації поставленої мети розв’язуємо такі завдання:
- вивчити психолого-педагогічні, методичні особливості різних етапів навчання школярів у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітній школі;
- розкрити сутність поняття креативної особистості та особливості її формування;
- визначити роль та особливості створення проблемних ситуацій у процесі навчання іноземної мови;
- дослідити способи створення проблемної ситуації в процесі усного монологічного висловлювання;
- розробити проблемні вправи для формування комунікативної компетентності учнів.
Description:
Данканич К. В. Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови[Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / К. В. Данканич ; наук.кер. Н.В. Мартин. - Мукачево : МДУ, 2020. - 69 с.