dc.contributor.author |
Данканич, К. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-04T09:14:19Z |
|
dc.date.available |
2020-11-04T09:14:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7343 |
|
dc.description |
Данканич К. В. Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови[Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія* (англійська)" / К. В. Данканич ; наук.кер. Н.В. Мартин. - Мукачево : МДУ, 2020. - 69 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у дослідженні проблеми використання проблемних ситуацій на уроках англійської мови в школі та з’ясування особливостей використання проблемних ситуацій як засобу навчання англійської мови.
Для реалізації поставленої мети розв’язуємо такі завдання:
- вивчити психолого-педагогічні, методичні особливості різних етапів навчання школярів у процесі навчання іноземної мови у загальноосвітній школі;
- розкрити сутність поняття креативної особистості та особливості її формування;
- визначити роль та особливості створення проблемних ситуацій у процесі навчання іноземної мови;
- дослідити способи створення проблемної ситуації в процесі усного монологічного висловлювання;
- розробити проблемні вправи для формування комунікативної компетентності учнів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Мукачево |
en_US |
dc.subject |
використання проблемних ситуацій |
en_US |
dc.subject |
розвиток творчого мислення учнів |
en_US |
dc.subject |
уроки англійської мови |
en_US |
dc.title |
Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках англійської мови |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |