00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ремез, Ю. О.
dc.date.accessioned 2020-10-15T08:25:53Z
dc.date.available 2020-10-15T08:25:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7326
dc.description Ремез Ю. О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" / Ю. О. Ремез ; наук.кер.Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020. - 55 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса». Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми. 2. Виявити психологічні причини тривоги. 3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах. 4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Мукачево : МДУ en_US
dc.subject тривожність особистості en_US
dc.subject психологічні особливості тривожності дітей en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.title Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу