Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ремез, Ю. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-15T08:25:53Z | |
dc.date.available | 2020-10-15T08:25:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7326 | |
dc.description | Ремез Ю. О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" / Ю. О. Ремез ; наук.кер.Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020. - 55 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної тривожності Філіпса». Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: 1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми. 2. Виявити психологічні причини тривоги. 3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах. 4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного віку і встановити причини підвищеної тривожності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | тривожність особистості | en_US |
dc.subject | психологічні особливості тривожності дітей | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.title | Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |