dc.contributor.author |
Ремез, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-15T08:25:53Z |
|
dc.date.available |
2020-10-15T08:25:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7326 |
|
dc.description |
Ремез Ю. О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" / Ю. О. Ремез ; наук.кер.Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020. - 55 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку
тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної
тривожності Філіпса».
Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання:
1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми.
2. Виявити психологічні причини тривоги.
3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах.
4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного
віку і встановити причини підвищеної тривожності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Мукачево : МДУ |
en_US |
dc.subject |
тривожність особистості |
en_US |
dc.subject |
психологічні особливості тривожності дітей |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.title |
Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |