Abstract:
Мета дослідження - виявити основні фактори виникнення та розвитку
тривожності молодших школярів у процесі навчальної взаємодії. Методи дослідження: теоретичні: аналіз і систематизація літературних джерел з теми дослідження; емпіричні: психодіагностичні методи, а саме: з метою виявлення шкільної та особистісної тривожності методика «Вимірювання рівня тривожності Тейлора», «Оцінка рівня шкільної
тривожності Філіпса».
Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання:
1. Проаналізувати і систематизувати теоретичні джерела з розглянутої проблеми.
2. Виявити психологічні причини тривоги.
3. Розглянути феномен тривожності у різних наукових підходах.
4. Дослідити особливості прояву тривожності в дітей молодшого шкільного
віку і встановити причини підвищеної тривожності.
Description:
Ремез Ю. О. Психологічні умови подолання особистісної тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6,030103"Практична психологія" / Ю. О. Ремез ; наук.кер.Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2020. - 55 с.